H Black Friday και εκείνοι που ψάχνουν για κορόιδα - Major

H Black Friday και εκείνοι που ψάχνουν για κορόιδα

H Black Friday και εκείνοι που ψάχνουν για κορόιδα

Οι διαφημίσεις για την Black Friday της 24ης του Νοέμβρη κυριαρχούν μέρες τώρα στα Μέσα. Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Τύπος, Διαδίκτυο φόρεσαν το black ως απόχρωση χαράς και ευημερίας. Πώς αλλιώς; Εικάζουμε δε πως μια διαφήμιση για τη Black Friday μιας εταιρείας σε ένα μόνο έντυπο μπορεί να είναι οι μισοί μισθοί των υπαλλήλων του Μέσου για ένα χρόνο. Πολλά τα λεφτά…

Τι λένε όμως οι καταναλωτές στην Ελλάδα γι’ αυτό; Στο «Πρώτο Θέμα» διαβάζουμε εύστοχο ρεπορτάζ του Διονύση Θανάσουλα, που μεταξύ άλλων αναφέρει πως οι διαφορές της θρυλικής Black Friday στην Αμερική και σε άλλα κράτη από την Black Friday στη χώρα μας είναι εντυπωσιακά τεράστιες. Συγκεκριμένα στις ΗΠΑ οι εκπτώσεις είναι εξωφρενικές ενώ στην Ελλάδα αρκετοί σου πουλάνε 1+1 μπλουζάκι δώρο. Δεν το λες Black Friday ακριβώς. Κάτι σε γκριζάκι ίσως…

Μπαίνουμε στον πειρασμό να ρίξουμε μια ματιά για το τι εννοούν ως Black Friday στην Ελλάδα. Υπάρχουν όντως brands που προσπαθούν να κάνουν σοβαρές εκπτώσεις. Υπάρχουν όμως και άλλα που παρά το ότι διατυμπανίζουν τις σπουδαίες εκπτώσεις τους για την Black Friday με ευφάνταστα διαφημιστικά, έχουν ήδη κάνει έξαλλους τους καταναλωτές τους. Μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας και λευκών συσκευών για παράδειγμα τα «ακούει» πολύ κανονικά στο Facebook από τους πελάτες της.

«ΑΝΕΒΑΣΑΤΕ 100 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΟΝΤΩΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ BLACK FRIDAY |(ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ) ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ», αναφέρει ένα σχόλιο.

«Μαλλον θεωρειτε οτι απευθυνεστε σε ηλιθιους…Δεν εξηγειται διαφορετικα το γεγογος οτι χθες στο ιντερνετ ενημερωθηκα για την συγκεκριμενη προσφορα η οποια ελεγε οτι ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ Κ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ υπαρχει το συγκεκριμενο προιον διαθεσιμο σε καταστημα της Πατρας στην Αγ. Ανδρεου κ με το ανοιγμα του μαγαζιου ημουν εκει κ μου ειπαν οτι πλεον δεν υπαρχει ….!!Αν βγαζετε τις προσφορες για να τα παιρνετε οι υπαλληλοι μεταξυ σας μην μας κουραζετε με ψευτικες αναρτησεις στο site σας…Καταντησετε γραφικοι…Απαραδεκτοι..», αναφέρει κάποιο άλλο.

Θέλετε και τρίτο; «Βρε ψεύτες έχετε βάλει αρχική τιμή προϊόντων 150€ και 200€ πάνω και λετε ότι και καλα τα δίνετε σε προσφορά…. (Παράδειγμα ψυγείο bosch το είχατε 450€ και λέτε πως η αρχική του ήταν 549€). Αυτό δεν λέγεται black friday αλλά κοροϊδία…».

Άντε και ένα τέταρτο: «Για ν δούμε τι τιμές Θ έχει γιατί κάτω από 70% δν λέγεται Black Friday»

Πού θέλουμε να καταλήξουμε; Αυτονόητο ότι με τέτοια κρίση οι εταιρείες και τα μεγάλα ή μικρά brands θέλουν να πουλήσουν το εμπόρευμά τους πρωτίστως στο μυαλό του καταναλωτή. Να τον βάλουν μαλακά, γλυκά ίσως και με λίγο χιούμορ στο mood της κατανάλωσης με αφορμή μια μοναδική ευκαιρία. Από εκεί και πέρα όμως και ως την αγορά ή ακόμη καλύτερα ως την εμπιστοσύνη του καταναλωτή στην κάθε φορά εταιρεία, το χάσμα είναι μεγάλο. Σαφέστατα δεν είμαστε κατά της Black Friday ή των εκπτώσεων. Οτιδήποτε μπορεί να τονώσει την αγορά ή την διάθεση του καταναλωτή είναι ευπρόσδεκτο. Ούτε φυσικά ισοπεδώνουμε τα πάντα. Υπάρχουν -τις βρήκαμε και εμείς- εταιρείες που κάνουν σοβαρή δουλειά σ’ αυτήν την κατεύθυνση της Black Friday. Το θέμα μας είναι με εκείνους που ψάχνουν κορόιδα με την πρόφαση των εξωφρενικά μεγάλων εκπτώσεων της Black Friday. Ας είμαστε σοβαροί!

Share This