Ξέρετε από διαφήμιση; - Major

Ξέρετε από διαφήμιση;

Ξέρετε από διαφήμιση;

Μεγάλος σαματάς με την διαφήμιση της Jumbo με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, δεν νομίζετε; Ο 70χρονος πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας υποδύεται τον Ζορό στην αποκριάτικη διαφήμιση της Jumbo. Επιπλέον, στο τέλος της διαφήμισης ακούγεται παραποιημένος ο ύμνος της Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που ξεσήκωσε αντιδράσεις όπως ήταν αναμενόμενο.

Όπως δήλωσε ο ίδιος στο Life-events: «Ποια η έκπληξη; Ο Ψωμιάδης έχει αποδείξει ότι είναι παρόν σε όλα τα… προσκλητήρια. Εξάλλου γεννήθηκα μες στον χώρο των παιχνιδιών, 20 χρόνια ήμουν μεγαλοέμπορος παιχνιδιών. Ποτέ δεν ήμουν θιασώτης ενός ψεύτικου σύγχρονου τσίρκου, ποτέ δεν φόρεσα την μάσκα της υποκρισίας και τη μάσκα της γελοιότητας. Ποτέ δεν πήγα σε μπουρδέλο να κάνω τη μαντάμ. Εγώ είμαι αληθινός, είμαι αυθεντικός, είμαι ειλικρινής, είμαι όπως με γνώρισε εδώ και 37 χρόνια ο ελληνικός λαός. Κάποιοι μου λένε πληρώθηκες; Όταν αγαπώ κάτι δεν με ενδιαφέρει το τίμημα, σας λέω λοιπόν ότι δεν υπάρχει τίμημα. Υπάρχει αγάπη από τον κόσμο που εδώ και ώρες κατακλύονται τα διαδίκτυα και τα τηλέφωνα και έχω χάσει τον μπούσουλά μου. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα ξαναβρισκόμουν τόσο ψηλά στην επικαιρότητα, αλλά δεν αποκλείεται να με ξαναδείτε. Εγώ είμαι απρόβλεπτος εξάλλου, δέχομαι οποιαδήποτε πρόσκληση. Ποτέ δεν ήμουν σοβαροφανής. Αυτοί που κατακρίνουν είναι ένα ελάχιστο πολιτικό και δημοσιογραφικό αληταριό. Νομίζω βγάζοντας τη μάσκα, βλέπεις κατάματα τον ελληνικό λαό στα μάτια, του λες την αλήθεια και εξάλλου ποιος ήταν ο Ζορό; Ο προστάτης των φτωχών και των αδυνάτων, αυτό είμαι».

Όσο για τον ύμνο της Νέας Δημοκρατίας; «Κάποιοι το παρεξήγησαν, είναι θέμα δικό μου, είναι της διαφημιστικής εταιρείας του Jumbo. Από εκεί και πέρα αυτός ο ύμνος είναι η αληθινή, η πραγματική Νέα Δημοκρατία. Τώρα αν κάποιοι ζήλεψαν, νομίζω ότι όλοι μαζί αν θέλει ο κ. Μητσοτάκης μπορεί να ξαναγίνει η Νέα Δημοκρατία μεγάλη», κατέληξε ο πρώην περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας.

Περιμέναμε κάτι άλλο από την διαφημιστική εταιρεία που δουλεύει για λογαριασμό της εταιρείας; Ειλικρινά, πόσο χειρότερη είναι αυτή η διαφήμιση σε σχέση με μια άλλη της ίδιας πάλι εταιρείας πριν από κάποια χρόνια… ένα heavy metal τύπου κομμάτι, κάτι γριές με πλαστικά στήθη, σεξουαλικά υπονοούμενα, η τρίτη ηλικία να πρωταγωνιστεί με τον χειρότερο τρόπο. Λίγο μετά τα σεξουαλικά υπονοούμενα είχαν περίπου αποσυρθεί αλλά ο σαματάς είχε δουλέψει μια χαρά προς την κατεύθυνση που ήθελε η διαφημιστική. Καμία σχέση βέβαια η προσβολή της τρίτης ηλικίας. Μεγαλύτερη αίσθηση στο κοινό προκάλεσε ο Ψωμιάδης που στο κάτω κάτω δεν έκανε και τίποτα καινούργιο.

Χρόνια πριν ντυμένος Ζορό μιλούσε για το Μακεδονικό…

Τέλος πάντων,  κάτι ίδιο θα δούμε και τώρα. Η Νέα Δημοκρατία θα ζητήσει να αποσυρθεί η διαφήμιση, η συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει ήδη φουντώσει και άρα η διαφήμιση έχει πετύχει μια χαρά τον σκοπό της.

Ας μην αναρωτηθούμε καλύτερα με τι ακριβώς ασχολούμαστε. Μια γραφική περίπτωση πλην όμως τόσο ακτινογραφία του τι περίπου είμαστε… Καλή αποκριά, βρε!

Share This