Πώς να στοχεύσετε το σωστό κοινό σε 5 απλά βήματα - Major

Πώς να στοχεύσετε το σωστό κοινό σε 5 απλά βήματα

Πώς να στοχεύσετε το σωστό κοινό σε 5 απλά βήματα

Αντί να προσπαθείτε να πετύχετε με το marketing σε όλους, ορίστε το κοινό-στόχο σας.

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε όταν ξεκινάτε τη δική σας επιχείρηση είναι η προσπάθεια να απευθυνθείτε σε όλους. Αντί να προσπαθείτε να πετύχετε με το marketing σε όλους, ορίστε το κοινό-στόχο σας. Η γνώση των κινήτρων του κοινού που έχετε ως στόχο, είναι απαραίτητη για την προσαρμογή του προϊόντος σας, των υπηρεσιών και των δυνατοτήτων του marketing να συναντηθούν με τις ανάγκες τους, κάτι που αποτελεί και έναν από τους ταχύτερους τρόπους να πετύχετε – στην πραγματικότητα, είναι πολύ δύσκολο να πετύχετε χωρίς αυτές τις γνώσεις.

Παρόλο που μπορεί να μοιάζει δύσκολο να προσπαθήσετε να εμπορευτείτε το κοινό-στόχο σας, είναι ευκολότερο από τη στιγμή που ξέρετε τι να κάνετε. Παρακάτω, 5 πραγματικά απλά βήματα που θα σας επιτρέψουν να στοχεύσετε στο σωστό ακροατήριο και να είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι ποτέ φανταστήκατε.

-Δημοσκοπήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Facebook, το Twitter και το LinkedIn, αποτελούν αποτελεσματικούς τρόπους για να υπολογίσετε το κοινό-στόχο σας. Οι δημοσκοπήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς και απλούς τρόπους προκειμένου να μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας. Οι ιστότοποί τους το έχουν πιο εύκολο για εσάς να συμμετέχετε και να ακούσετε τι έχουν να πουν τα κοινά σας και προσφέρουν πλήρως προσαρμόσιμες φόρμες που σας βοηθούν να επεκτείνετε την προσέγγισή σας και να μεγαλώσετε τη βάση των θαυμαστών σας. Οι δημοσκοπήσεις είναι εξοπλισμένες με αναλυτικά εργαλεία που θα σας δώσουν πληροφορίες για την ηλικιακή ομάδα του κοινού σας, την τοποθεσία, το επάγγελμα και ακόμα περισσότερα.

-Έρευνες online και μέσω email
Οι τυποποιημένες έρευνες σίγουρα θα σας κρατήσουν μπροστά από το παιχνίδι. Οι έρευνες είναι το τέλειο εργαλείο για μια προσέγγιση και για να παραμείνετε ενημερωμένοι σχετικά με αυτό που σκέφτονται οι καταναλωτές. Το πιο σημαντικό μέρος της διενέργειας on line ερευνών είναι να μάθετε τι θέλετε να μάθετε από κάθε ερώτηση και να κρατάτε τις ερωτήσεις σύντομες και εύκολες. Μπορείτε ακόμη να δημιουργήσετε email καμπάνιες για να εξετάσετε την υπάρχουσα βάση των πελατών σας και να κερδίσετε πολύτιμες πληροφορίες. Για εξαιρετικά βασικές έρευνες πελατών, το ClickInsights έχει μια έρευνα του ενός κλικ και της μιας ερώτησης, ή δοκιμάστε πιο «σε βάθος» επιλογές στο Survey Monkey.

-Αναλύστε τους τρέχοντες πελάτες σας
Πόσων ετών είναι οι τρέχοντες πελάτες σας; Πού ζουν; Το κοινό σας αποτελείται κυρίως από άνδρες ή γυναίκες; Ποιο είναι το μέσο εισόδημά τους; Ποιο είναι το επάγγελμά τους; Ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους; Αυτές είναι μερικές μόνο από τις ερωτήσεις που πρέπει να ρωτήσετε για να καταλάβετε ποιος επί του παρόντος αγοράζει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Από εκεί, αναρωτηθείτε πώς φτάνετε σ’ αυτούς. Κερδίζετε περισσότερους πελάτες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Αν ναι, ποιες από τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παίρνουν την μεγαλύτερη προσοχή; Η ανάλυση των σημερινών πελατών θα σας βοηθήσει να κατευθύνετε τις προσπάθειές σας προς το σωστό κοινό και να μειώσετε τον χρόνο που απαιτείται για την πραγματοποίηση πωλήσεων.

Ο Brian Lischer, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Ignyte Brands, αναφέρει γιατί πιστεύει ότι αυτή είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές της στόχευσης και των μηνυμάτων. «Μην αγνοείτε τους πελάτες σας. Ποτέ δεν παύει να με εκπλήσσει όταν οι πελάτες θέλουν να παραλείψουν το τμήμα της έρευνας των πελατών τους. Πρέπει να καταλάβετε το ακροατήριό σας για να μιλήσετε μαζί του με τρόπο ουσιαστικό. Στην πραγματικότητα, εμείς δεν θα συνεργαστούμε με εταιρείες που αρνούνται το τμήμα της έρευνας του κοινού τους»

-Αναλύστε τον ανταγωνισμό
Πιθανόν να έχετε μια καλή ιδέα για το ποιος είναι ο ανταγωνισμός σας, αλλά μαθαίνοντας περισσότερα για τις συνήθειες που υιοθετεί στο marketing θα σας δείξει πού είναι το κενό στην αγορά προκειμένου να το καλύψετε. Κάνετε έρευνα με λέξεις κλειδιά στον κλάδο σας και μάθετε ποιος είναι στην κατάταξη για αυτές τις λέξεις κλειδιά. Μάθετε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις δυνατότητες του marketing ώστε να βρείτε τι δουλεύει και να δημιουργήσετε μια δική σας έκδοση. Με τη σωστή έρευνα θα είστε ικανοί να μάθετε τι κάνει διαφορετικά από εσάς ο ανταγωνισμός και πώς να το κάνετε εσείς καλύτερα.

-Δημιουργήστε περσόνες αγοραστή
Τώρα είστε έτοιμοι να περιγράψετε τις διάφορες ομάδες των αγοραστών που θα υποδείξουν τις διαδικασίες marketing και πωλήσεων. Πριν ξεκινήσετε την περαιτέρω προώθηση του εαυτού σας, θα πρέπει να καθορίσετε τους αγοραστές σας και τι είναι σημαντικό για αυτούς. Δημιουργήστε μια ιδιαιτέρως λεπτομερή πλοκή γύρω από τον αγοραστή σας και τα κίνητρά του. Όσο περισσότερες λεπτομέρειες συμπεριλάβετε, τόσο πιο πιθανό είναι να στοχεύσετε το συγκεκριμένο κοινό ενώ εφαρμόζετε την προσωπική σας στρατηγική.

Πηγή 

Share This